Referencje

Nasi klienci powierzają nam formalności związane z rozliczeniem swoich Przedsiębiorstw. Sami oddają się swoim pasjom.

Referencje. Klienci o Kancelarii podatkowej:

Doświadczenie i wysoki poziom umiejętności prezentowanych przez pracowników Biura Rachunkowe Profit pozwala mi na wystawienie referencje oraz na polecenie firmy.
Rekomenduję firmę Profit jako solidną, wiarygodną, w pełni przygotowaną do kompleksowego świadczenia usług księgowych. http://www.optohouse.eu/ Justyna Ignatowska

Prokurent, Opto House

Pracownicy biura wykazują szeroką znajomość zagadnień prawa podatkowego i rachunkowości. (…)Wszelkie prace wykonywane są z dużym zaangażowaniem i terminowo.

Zakres współpracy obejmuje prowadzenie ksiąg rachunkowych, doradztwo podatkowe, świadczenie usług kadrowych i płacowych, sporządzenie sprawozdań finansowych oraz reprezentowanie naszej firmy przed organami skarbowymi i ZUS. Agnieszka Karbowska

Prezes Zarządu, Uni Net

Rekomenduję firmę Profit Sp. z o.o. jako solidnego, wiarygodnego i w pełni przygotowanego kadrowo i merytorycznie partnera biznesowego.

Dzięki doradztwu podatkowemu ze strony pracowników Biura Rachunkowego Profit udało nam się rozwiązać kilka nurtujących nas problemów natury podatkowej. Bartosz Świda

Prokurent, IwestGrupa.pl

Usługi świadczone są z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem.Biuro rachunkowe Profit to firma, której można zaufać. Biuro Rachunkowe Profit sprawnie przeprowadziło rejestrację naszej Spółki i udzieliło nam wielu niezbędnych informacji podatkowych w pierwszym okresie działania Spółki Like Vision. Łukasz Bajbak

członek zarządu, Like Vision

Doświadczenie i wysoki poziom umiejętności prezentowanych przez pracowników Biura Rachunkowego Profit pozwala mi polecić firmę jako doradcę podatkowego ale również jako firmę, której można powierzyć prowadzenie ksiąg rachunkowych.

Szymon Kowiel

LumiVerso

Z pełnym przekonaniem rekomendujemy współpracę z Profit Sp. z o.o. z uwagi na jej solidność, rzetelność, oraz merytorycznie przygotowanych współpracowników.

Wraz z pracownikami Biura Rachunkowego Profit uczestniczyliśmy kilkukrotnie w procesach przekształcenia jednoosobowych działalności gospodarczych w spółki akcyjne. Maciej Oniszczuk

prezes Zarządu , ONISZCZUK OLSZAR & ASSOCIATES

Jesteśmy usatysfakcjonowani z dotychczasowej współpracy z Biurem Rachunkowym Profit. Oprócz rzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych obsługi kadrowej i płacowej oraz reprezentowania naszej firmy przed organami skarbowymi i ZUS, możemy liczyć na fachowe porady i opinie. Pracownicy biura Profit są uprzejmi, kompetentni i zawsze w terminie wypełniają zlecone zadania dla naszej firmy.

Z dużą satysfakcją wystawiam referencje. Piotr Urbanowicz

Liadur Sp. z o.o.

Rotomat Sp. z o.o. wystawiając referencje wskazuje Biuro Rachunkowe Profit jako wartego polecenia partnera biznesowego. Od początku współpracy, która trwa od 1996 roku usługi są świadczone profesjonalnie i kompleksowo. Tomasz Krawczykowski

Członek Zarządu, Rotomat

Zostań naszym Klientem

Zyskasz wolny czas, zoptymalizujesz swoje podatki, zyskasz profesjonalnego partnera.

Pełna lista referencji

Sprawdź

W gronie naszych Klientów:

Zaufaj profesjonalistom

Skontaktuj się z nami